![]()  | 
    
Technický popis - jednomístný, jednomotorový, vzpěrový dvouplošník. Kostra trupu kovová z duralových trubek, potažená plátnem kromě hliníkové kapotáže motoru. Křídla  dřevěná, taktéž potažena plátnem. Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek  pevný, záďový s ostruhou. 
Barevné provedení - letoun má na snímku viditelně  standartní kamufláž okr, hnědá, zelená/hliník, praporové znaky na obvyklých místech, co více k tomu říci? 
| ZÁKLADNÍ     TTD | |
| 
 Rozpětí  | 
 8,40 m  | 
| 
 Délka  | 
 7,00 m  | 
| 
 Nosná plocha  | 
 19,20 m2  | 
| 
 Hmotnost prázdná  | 
 783 kg  | 
| 
 Motor  | 
 B.D. Perun I - 131 kW  | 
| 
 Maximální rychlost  | 
 185 km/h  | 
| 
 Dolet  | 
 380 km ?  | 
| 
 Dostup  | 
 5 600 m  | 
| 
 Stoupavost  | 
 2,2 m/s  | 
| 
 Výzbroj  | 
 0  | 
| MODELY 1:72 | ||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | 
| není mi znám žádný model tohoto letounu | PODKLADY | |||
|---|---|---|---|---|
| Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text, výkres | ||