![]() |
Technický popis - jednomotorový, vzpěrový dvojplošník v civilní verzi pro dvoučlennou posádku a osm cestujících. Kovová kostra trupu a dřevěná křídel. Křídla potažena plátnem. Krycí plechy duralové. Hvězdicový motor poháněl dvoulistou dřevěnou vrtuli. Podvozek pevný, záďový, s ostruhou.
Barevné provedení - na fotografii je stroj s vysokou pravděpodobností ve zbarvení khaki/hliník. Kokardy na křídlech a SOP, na trupu bílé označení VTLÚ s27.
| ZÁKLADNÍ     TTD | |
|
Rozpětí |
16,75 m nebo 16,60 |
|
Délka |
12,56 m nebo 12,80 |
|
Nosná plocha |
67,25 m2 |
|
Hmotnost prázdná |
1740 kg |
|
Motor |
Walter Jupiter - 309 kW |
|
Maximální rychlost |
190 km/h |
|
Dolet |
570 km |
|
Dostup |
4 800 m |
|
Stoupavost |
1,7 m/s |
|
Výzbroj |
min 1 x 7.92 mm pohyb. |
| MODELY 1:72 | ||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
| není mi znám žádný model | PODKLADY | |||
|---|---|---|---|---|
| Letadla čs. pilotů | V. Šorel | bokorys a text o civilní verzi | ||
| Čs. letadla I | V. Němeček | foto civ. verze, text | ||
| Aero 1919-1999 | P. Kučera | foto vojenského stroje | ||
| Vzduch je naše moře | J. Rajlich, J. Sehnal | foto civilní verze, text, | ||