![]()  | 
![]()  | 
![]()  | 
Technický popis - Jednomístný, jednomotorový, polosamonosný dvouplošník, později hornoplošník (parasol). Kostra křídel dřevěná s některými duralovými částmi, trupu a OP již  kovové. Potah plátěný až na několik kovových krycích plechů. Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek  pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - S vyjímkou krycích plechů na přídi nesl Letov Š-14 na horních plochách tříbarevnou kamufláž tvořenou typickými barvami hnědá, khaki, okr. Pořadí a kombinace polí však byla "nepředpisová". Tuto variantu , kdy tmavší pruhy zelené a hnědé byly z obou stran obklopeny pruhy okrové v této době Letov často na svých prototypech používal. Na standartních pozicích nesl stroj výsostné znaky praporového typu. Při rychlostním závodě stroj již upravený na hornoplošník obdržel startovní číslo 3 na trup a spodní stranu křídla v barvě bílé, respektivě černé.  
| ZÁKLADNÍ     TTD pro hornoplošné provedení | |
Rozpětí  | 8,10 m  | 
Délka  | 6,43 m  | 
Nosná plocha  | 10,50 m2  | 
Hmotnost prázdná  | 664 kg  | 
Motor  | HS 8Fb - 220 kW  | 
Maximální rychlost  | 246 km/h  | 
Dolet  | 495 km  | 
Dostup  | 7 000 m  | 
Stoupavost  | 4,5 m/s  | 
Výzbroj  | 2 x Vickers 7,7 mm pevné  | 
| MODELY 1:72 | |||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | |
| zatím jsem neviděl žádný model tohoto stroje | PODKLADY | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text | |||