![]()  | 
![]()  | 
![]()  | 
P.S. K tomuto letounu mám jen pár kusých informací, takže se za případné nepřesnosti omlouvám a rád přijmu jakékoliv doplnění.
Technický popis - Dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový  dvouplošník. Kostra stroje pravděpodobně celoduralová, většinou potažena plátnem.  Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - Zpočátku nejspíš původní francouzská noční kamufláž- tedy přibližně čokoládově hnědá barva, později možná došlo k použití čs. barvy, která se však zřejmě příliš nelišila. Ostatně, čs. letectvo té doby bylo pod francouzským vlivem. Na trupu a křídlech čs. praporové znaky. Jak vypadaly stroje po roce 1927 nevím, foto v této podobě jsem zatím neviděl.  
| ZÁKLADNÍ     TTD | |
| 
 Rozpětí  | 
 17,00 m  | 
| 
 Délka  | 
 9,55 m  | 
| 
 Nosná plocha  | 
 ??,?? m2  | 
| 
 Hmotnost vzletová   | 
 2 400 kg  | 
| 
 Motor  | 
 Renault - 220 kW  | 
| 
 Maximální rychlost  | 
 160 km/h  | 
| 
 Dolet  | 
 600 km  | 
| 
 Dostup  | 
 4 600 m  | 
| 
 Stoupavost  | 
 ?,? m/s  | 
| 
 Výzbroj  | 
 1 x Vickers 7,7mm pevný  | 
| MODELY 1:72 | ||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | 
| RVHP | Breguet Bre. XVIBN2 | resin, kovové díly | 2001 | obtisky jsou z univerzální sady a nezdá se mi jejich velikost. Podle mne by měly být prapory mnohem větší. | PODKLADY | 
|---|---|---|---|---|
| Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, bokorys | ||
| Čs. letectvo 1918-1924 | J. Rajlich, J. Sehnal | foto, text | ||
| Čs. křídla | J. Krumbach | LK 1975-1977 | text, foto | |