![]()  | 
Technický popis - dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový dvouplošník. Dřevěná kostra křídel potažena plátnem, kovová trupu a OP kromě krycích plechů na přídi také plátnem. Řadový motor poháněl  dvoulistou, dřevěnou vrtuli.  Podvozek samozřejmě pevný, kapotovaný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - barevné provedení letounu na fotografiích silně připomíná provedení BH-44. Kovové části buď v přírodní barvě nebo nastříkány hliníkem. Ostatní části snad barva materiálu, možná ale i barva khaki. Barva povrchu se zde jeví tmavší než tráva. I toto je jen můj laický odhad. 
| ZÁKLADNÍ     TTD | |
| 
 Rozpětí  | 
 14,20 m  | 
| 
 Délka  | 
 9,67 m  | 
| 
 Nosná plocha  | 
 47,00 m2  | 
| 
 Hmotnost prázdná  | 
 2 176 kg  | 
| 
 Motor  | 
 Avia Vr-36 - 478 kW  | 
| 
 Maximální rychlost  | 
 272 km/h  | 
| 
 Dolet  | 
 cca 1100 km  | 
| 
 Dostup  | 
 6 500 m  | 
| 
 Stoupavost  | 
 5,1 m/s  | 
| 
 Výzbroj  | 
  2 x vz.28 7,92 mm pevný  | 
| MODELY 1:72 | ||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | 
| Není mi znám žádný model tohoto typu | PODKLADY | |||
|---|---|---|---|---|
| Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text, | ||