![]()  | 
 
 | 
Technický popis - dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový dolnoplošník. Dřevěná kostra trupu potažena překližkou, dřevěná kostra křídla k druhému nosníku taktéž potažena překližkou, jako celek plátnem.  Hvězdicový pětiválec, dvoulistá, dřevěná vrtule.  Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - letouny měly standartní tříbarevnou kamufláž té doby - hnědá, okr, zelená/hliník. Standartní praporové znaky na obvyklých místech - konce křídel a SOP.
Po roce 1926 dostaly stroje jednak zbarvení khaki/hliník - to převážně stroje sloužící u LP, stroje používané k výcviku pak v etapě IIIa celohliníkový nátěr. Foto varianty zbarvení s hnědým trupem a stříbrnými plochami jsem zatím neviděl.  
| ZÁKLADNÍ     TTD | |
| 
 Rozpětí  | 
 9,72 m  | 
| 
 Délka  | 
 6,64 m  | 
| 
 Nosná plocha  | 
 13,60 m2  | 
| 
 Hmotnost prázdná  | 
 345 kg  | 
| 
 Motor  | 
 Walter NZ 60 - 44 kW  | 
| 
 Maximální rychlost  | 
 157 km/h  | 
| 
 Dolet  | 
 470 km  | 
| 
 Dostup  | 
 4 500 m  | 
| 
 Stoupavost  | 
 4,0 m/s  | 
| 
 Výzbroj  | 
 0  | 
| MODELY 1:72 | ||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | 
| RVHP | Avia BH-9 | resin | polovina 90. let | nepříliš kvalitní model, nicméně jeho případná úprava na BH-11 není náročná. | PODKLADY | 
|---|---|---|---|---|
| Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text | ||
| Čs. letectvo 1918-1924 | J.Rajlich, J.Sehnal | foto | ||
| Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, bokorysy | ||
| Letadla čs. pilotů | V. Šorel | barevný bokorys, text | ||
| LK 25,26/81 | malé letectvo | popis konverze z Po-2, výkres, foto | ||