![]()  | 
![]()  | 
Technický popis - čtyřmístný dvoumotorový, samonosný dolnoplošník.  Řadové motory, třílisté, kovové vrtule.  Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - Letoun měl jednoznačně na horních plochách barvu khaki, ale zbarvení spodních ploch, to je otázka. Spíše než k hliníkové barvě bych se přikláněl k barvě khaki na celém povrchu stroje. I když známé předpisy něco takového nepředepisovaly, už MB-200 obdržely takový povrch a prototyp A-300, tedy letoun stejného určení ze stejné doby  byl také celý v khaki barvě. Pozice znaků je myslím dostatečně vidět na fotografiích, na SOP byly znaky z obou stran obou směrovek. Na trupu pak označení příslušnosti k VLUS a pořadové číslo stroje "s28".
| ZÁKLADNÍ     TTD | |
| 
 Rozpětí  | 
 16,00 m  | 
| 
 Délka  | 
 12,00 m  | 
| 
 Nosná plocha  | 
 43,00 m2  | 
| 
 Hmotnost prázdná  | 
 4300 kg  | 
| 
 Motor  | 
 Avia HS 12Ydrs - 632 kW  | 
| 
 Maximální rychlost  | 
 435 km/h  | 
| 
 Dolet  | 
 1100 km  | 
| 
 Dostup  | 
 8 500 m  | 
| 
 Stoupavost  | 
 7,0 m/s  | 
| 
 Výzbroj  | 
  3x vz.30 7,92mm pohyblivý  | 
| MODELY 1:72 | ||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | 
| není mi znám žádný model | proslýchá se o přípravě u RS Models | PODKLADY | ||
|---|---|---|---|---|
| Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text, | ||
| Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text | ||